Sunday, May 31, 2009

KAMRUL…SINI, SANA, SITU…

Yang di situ,
Telus dan tembus,
Tanpa sembunyi, tanpa helah,
Apa yang diucap,itu yang dimaksud,
Yang di situ,
Hijau adalah hijau,
Ungu adalah ungu,
Yang di situ,
Aku memang suka....
Buat aku tersenyum...

Yang di sana,
Lembut tapi masih teguh,
Terbuka namun tetap punya rahsia,
Yang dimaksud, tidak semua yang dikata,
Yang di sana,
Hijau sebenarnya biru dan kuning,
Ungu sebetulnya merah dan biru,
Yang di sana,
Aku memang jatuh hati...
Buat aku teruja...


Yang di sini,
Jika dan hanya jika masih ditempatnya,
Yang di sini,
Aku tetap sayang...
Walau hati sudah hancur...

Kamrul di situ,
Kamrul di sana,
Kamrul di sini,
Di mana sudahnya.....

Mungkin duduknya di mana-mana............


-budak mengamuk-

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home