Tuesday, May 5, 2009

ENTRI PERTAMA : VER 2.0

salam semua...

sekarang ini aku akan mula menggunakan ruang ini untuk aku mengukir dan mencatat apa-apa sahaja yang terlintas dan terfikir dek otak. Maknanya, kalau dulu aku update dalam blog frenster, tapi skang aku akan gunakan blogspot nie sebagai spot baru. Tapi blog frenster masih lagi wujud. memang aku tak kan tutup, sbab dah lama bukak, sayang pulak rasanya.

Cuma, skang ni masih lagi pening-pening mcm mana nak manage 2 blog nie. what i meant, how i'm going to move all my "craps" from the old blog to this new blogspot. i dunno, for now i might just copying them and dump them all in here. but i was thinking, which crap and rubbish shud i choose. i started that blog dah lama. since i was a student i guess. memang banyak la sampah sarap dalam tu. tapi walaupun sampah, kalau kena caranya boleh dikitar semula. em.. so, for those who did browse and read my frenster's blog before, u might be reading n browsing the exact same entries kat sini. so, sorry in advanced.

i'm still learning, to this new blogspot. baru 2 hari buat. i'm not a gadget boy (check out my mobile phone), im not an IT expert either. stakat buat power point reti r.. so i might need more time than org lain to get familiar dgn blog baru nie. jadi, sapa2 yang dah terer n expert, please, do teach me cmner nak bg lebih menarik. Orang cakap siap boleh buat duit lagi, betul ker?? dunno, that's what i heard.

budak mengamuk...
cmner aku dapat nama tue?? pertama, sbab org ckp aku mmg muka mcm budak2. yang ke-2, aku memang kuat mengamuk. tapi, dalam hati jerla..... nak kena belasah mengamuk depan2 orang. but yes, it did reflect the purpose of me creating this blog. senang nak mengamuk, xder orang kacau. tapi amukan aku, amukan halus. hanya betul2 bijak dan pandai mentelah jer tahu. chewah....

ok, jangan banyak membebel. aku blah dulu...


-budak mengamuk-

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home