Sunday, July 26, 2009

MERABAN...

baru balik chill kat uptown lama. dah dekat kul 3 pagi nie.. ekceli kami pa baru balik tengok movie kt 1 utama. citer Land of The Lost.mcm gampang lawak...!! bolehlah nak layan2 gelak.

Tapi tadi masa lepak2 kat uptown tue, gua perasan beberapa meja yang pagi2 buta cmnie masih bawak anak2 kecik keluar makan. gua bukan apa, memangla mak bapak diorang ada sekali. tapi bak kata pepatah, melentur buluh biarlah dari rebungnya. kalau dah kecik2 diajak lepak sampai pagi2 buta, nanti anak tu besar janganlah marahkan depa plak bila dah pandai lepak sampai lewat pagi..

betul, org cakap jgn sibuk jaga tepi kain orang. tapi gua cuma cakap apa yang gua rasa jer. kalau lu org xsetuju suka hati la..sape suruh baca.. entahlah, maybe telahan gua salah kot. maybe depa yang lepak makan bawak anak kecik tu baru sampai dari kampung ker kan. apa2 jerlah.. gua layan jer..

tapi hari ni mmg melagho... g kenduri, lepak2 ngan Yusri n his geng. g Ikea makan karipap (dah lama tak rasa...!!), then layan wayang yg cm gampang klaka... hahaha..

orait, gudnite semua..jgn nakal2 ya..!


-budak mengamuk-

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home