Wednesday, July 8, 2009

DEMAM

tahun lepas, aku mengidap demam denggi. Peritnya dan sakitnya, aku dan orang yang pernah kena jer yang akan tahu. Seakan-akan mahu mati, dan memang boleh mati..!! Seminggu aku terlantar di hospital.

Sedih jugaklah bila teringat balik keadaan tue. yerlah, sebatang kara kat pulau tue. Famili aku pulak time tue semua xder kat Taiping, tapi kat KL, bercuti katanyer..!!! hari ke-4 aku kt hospital baru depa datang.. sentap..!!! so, sapa2 yang ckp aku manja tue, baik2 sikit nah..

semalam, aku rasa malas sangat nak bangun pagi. tak larat sungguh. so aku decide amik cuti. Seharian aku tidur, sampai ke lewat petang. Demam. nak bangun g kencing pun xlarat, apatah lagi nak bawak kete g klinik. jadi ubatnya, tidur sahaja.

Cuma petang senja tu, g kedai India kt area rumah beli koyok. aku pun pelik, samada mamun, mamai, atau kurang waras. Instead of beli panadol, aku g beli koyok. ntahler.. tak dapat berfikir dengan waras semalam.

Arini dah ok. so, petang nie bolehlah aku sambung training last minute utk marathon ahad nie. dah berzaman aku tak lari, tak tahu ler boleh ke tak lari ahad nie..

sama-sama kita tunggu.. hehehe!!!


-budak mengamuk-

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home