Monday, July 6, 2009

DRAMA

dah seminggu...
baru arini boleh buat statement. chewahh..!! mcm celebrity..
tp gua bukan artis.. cuma adalah 2-3 org peminat misteri.. ya, call me perasan..hahaha..

serius, aku tak tahu apsal boleh buat tindakan katun cmtue.
pastu memang malu sendiri r..

ntahler, nak kata mabuk tapi aku tak minum..
nak kata tengah high tapi aku tak amik dadah..
tp tu la, tindakan mcm org kurang waras.. :)

sapa2 yang tengok, tahniah.. lepas nie jumpa bolehlah buat bahan ketawa.
xper, aku ok jer.. gentle. berani buat berani tanggung la kan. tapi jgn lebih2 sudah r..
karang ada pulak yang kena gigit nanti..haha..

drama..
1 ciuman
1000 spekulasi...

boleh tahan berani gak aku nie...!! :D


-budak mengamuk-

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home